شرکت فناوری اطلاعات رسمین

ارائه راهکارهای نرم افزاری برای واحد های کاری کوچک و بزرگ، بست و توسعه نرم افزار های کاربردی، طراحی وب سایت برای کلیه واحد های صنفی

شرکت فناوری اطلاعات رسمین

ارائه راهکارهای نرم افزاری برای واحد های کاری کوچک و بزرگ، بست و توسعه نرم افزار های کاربردی، طراحی وب سایت برای کلیه واحد های صنفی

شرکت فناوری اطلاعات رسمین

رسمین مخفف کلمات رستمی و مینو می باشد و با توجه به گسترش روز افزون استفاده از نرم افزار های کاربردی در سال 1392 تصمیم بر این شد که شرکت رسمین را برای ارائه خدمات کامپیوتری نظیر راهنمایی و مشاوره، ایجاد نرم افزار های سفارشی و وب سایت های مورد نیاز کارفرمایان را تأسیس نماییم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نکات مهم در انتخاب نرم افزار ملکی که باید در نظر گرفته شود

انتخاب یک نرم افزار خوب همیشه یکی از دغدغه های مدیران و مشاورین امکلاک بوده است درست است که منبع فایل رسانی تأثیر بسیار زیادی در این زمینه دارد اما نرم افزار خود نیز باید از قابلیت های به روز نیز برخوردار باشد تا در کار مشاورین تأثیر گذاری خوبی داشته باشد. در اینجا به نکاتی که در این زمینه باید مد نظر گرفته شود اشاره می کنیم.

 

 

  1. ابتدا این نکته باید در نظر گرفته شود که دسترسی به اطلاعات مهم فایل ملکی باید در سریع ترین زمان ممکن باشد. به طور مثال باید در نرم افزار قابلیتی گنجانیده شود که بتوان هر چیزی را که می خواهیم جستجو کنیم درست مانند گوگل.
  2. نمایش اطلاعات باید دارای خوانایی باشد تا در صورت مشاهده هم برای مشاورین و هم برای متقاضیان سهل و آسان باشد.
  3. تعداد کلیک ها و وارد کردن کلمات توسط کیبرد در زمان ورود، جستحو، نمایش باید به حداقل ممکن رسد تا از انجام کار هیچ کسی خسته نشود.
  4. تصویر فایل ملکی به علت دو بعدی بودن چندان برای انتخاب مطلوب نمی باشد ولی بسیاری از متقاضیان از دید خوبی برای نقشه ساختمانی رندر شده برخوردار هستند و نرم افزار باید بتواند از ابعاد مختلف نمایش 3 بهعدی را همراه با تصاویر گرفته شده از هر قسمت نمایش دهد.
  5. گذاردن نظر برای هر کسی که از ملک دیدن می کند باید در نرم افزار آزاد باشد. این نکته باعث می شود که بسیاری از ایرادات فایل ملکی قابل رویت باشد.
  • احمد مینو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی